veroniicakarlssons

Tid

Kategori: Allmänt

Varför känns det alltid som att man har så mycket mer tid när man e ensam än när man är flera? Okej, nu är det ju inte så konstigt att det finns mer tid för mig när Aston är borta för då försvinner ju 1-2 timmars promenad, men jag var ju ändå hemifrån o sprang i nästan 2 timmar så det går ju jämt upp. Måste vara så att tiden går mycket långsammare när man är ensam. Idag har jag hunnit:

- Sova middag i över tre timmar
- Sprungit i ca 80 min
- Sett typ 5 avsnitt av Brothers&Sisters
- Kortat av mina arbetsbyxor
- Varit o handlat

Förutom detta har jag ju lagat mat o ätit o gjort sånt man gör hemma. Men om jag hade gjort det här en vanlig dag så hade ju dagen varit över för länge sen. Jag klagar inte, det är skönt med tid, det är underligt bara.

Så nu e det strax dax att sova, har haft en jobbig huvudvärk sen jag var ute o sprang. Morgondagen bjuder på ett träningspass med bror o ett nattpass på jobbet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: