veroniicakarlssons

Till Micke

Kategori: Allmänt

Mina älklingar är och fjällvandrar och vi kan inte höras förän på torsdagkväll, men om jag kunde prata med honom eller skriva till Micke så skulle det se ut såhär:

Hej älskling!
Vad gör Aston? Har ni det bra? Har han busat mycket?

Jag saknar er.. Men jag är ganska duktig här hemma! Jag har gjort allt jag skulle göra. Imorse dammsög jag o torkade golven innan jag gick till IKSU.

Jag o Fredrik har precis varit på IKSU nu, vi körde bröst, axlar o triceps. Jag körde väldigt lugnt, var ju så länge sen. Tror inte jag har styrketränat sen innan midsommar.. :P Men det kändes bra iaf, jag orkade mer än vad jag trodde, kändes bra. Har nog byggt upp någon slags grundstyrka som finns kvar lixom. Men det känns skönt att halvmaran snart är över, då kan jag börja träna vad jag vill och inte känna mig tvungen att träna något speciellt. Imorn ska jag o Fredrik iaf spinna. Ska bli kul, hoppas att benen har reparerat sig lite från gårdagens pass bara, idag dog de nästan på uppvärmningen..

Gick det bra att dela säng med Aston inatt? Jag slocknade så fort jag släckte lampan, var nog utslagen efter löpningen.

Fick sms från mamma för ca en halvtimme sen att de träffat dig o Aston, kul :)

Nu ska jag äta lunch o sen duscha. Sen ska jag åka ner till Fredrk o Leyla. Sover där inatt också efter jobbet så slipper jag cykla hem själv mitt i natten till en tom lägenhet.

Ha det så bra. Ta hand om varandra. Ge Aston en puss från mig o glöm inte att badda hans ögon om det behövs!
Jag älskar er o jag saknar er!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: