veroniicakarlssons

Fast

Kategori: Allmänt

Japp. Nu är jag fast i Biggest Loser igen. Helt hopplöst. Men det fick mig iaf att gå o träna idag så det var ju bra iaf! Idag på programet så pratade de om varför de var där och så o det var en kille som sa att han aldrig trodde att han skulle påverkas så mycket mentalt av att träna så hårt fysiskt. Exakt så känner jag också. Man blir väldigt mentalt stark av att träna, av att sätta upp mål och klara dem och av att känna att man orkar mer och mer. Exakt så känner jag, att jag blir mer mentalt stark av att träna och det är en ganska häftig känsla!

Dagen erbjöd annars plusgrader, regn, snorhala gator, föreläsningar 9-16, plugg o ett luciatåg! Så mest jobbigt men även lite positivt! Va hemma på lunchen o åt lunch o tog ut Aston o då träffade vi två kompisar till honom. Hussen berättade att rottistiken Selma knappt två år hade ätit upp hans börs idag o därmed tuggat på både kort o pengar. Tyckte jag va ganska kul ;)

Nu har vi nyss varit o tränat o sen ätit lite. Strax är det dags för en dusch o sedan sängen. Morgondagen bjuder även den på heldag med föreläsningar! Gött! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: