veroniicakarlssons

Fina dagar

Kategori: Allmänt

Har haft några riktigt fina dagar nu! Det hela började i fredags med att Micke fick JOBB! Så jäkla bra! En 50% tjänst på Minerva gymnasium nästa termin. Woho! Medan han var o skrev på papper lyckades jag få Fredrik o Leyla att komma hit droppa av en flaska mousserande vin. Så när han kom hem så skålade vi o firade!

I helgen har jag jobbat natt men i fredags fick jag gå hem typ 01.20 för att det var så lite att göra. Var riktigt skönt att va pigg på lördagen. Då passade jag på att gå på stan med mig själv och shoppa det sista innan jul. Det var mysigt faktiskt. På kvälleb var Leyla o Mleissa här så vi käkade pizza o snackade skit (med Pippi självklart rullade på tv:n ;P)

I söndags blev det mest söndagsmys o söndagsmiddag hos Fredrik, Leyla o Melissa o sen hann vi även med lite adventsfika hos Chrille, Linus o Petter.

Igår var det bara ett 50 minuters seminarium jag hade planerat och det mesta av dagen spenderades sedan i soffan med Aston! På kvällen var det hundbus o då kom det en ny hund, en settervalp som sprang o sprang o sprang - vilket råkar vara Astons favoritlek ;) Så han sprang o sprang o sprang också o var stendöd på kvällen, men han orkade visst tugga i sig ett märgben ändå ;)

Nu ligger tyvärr Micke sänkt på soffan. Förhoppningsvis mår han bra imorn. Han hade någon släng av nåt i helgen, men mådde sedan bra så igårkväll var vi o tränade, vilekt tydligen var ett misstag..

Aston har också däckat så jag ska nog passa på att baka o slå in lite julklappar till Aston o hoppas att han är för trött för att bry sig ;)

Imorn åker vi till Sthlm! Resan tar 9 timmar, kul! Verkligen kul..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: