veroniicakarlssons

Så var den ledigheten slut...

Kategori: Allmänt

Jag har ju varit ledig den här veckan. Så imla skönt och välbehövt. Jag visste ju när det var som mest med allt att det skulle komma bättre tider. Nu är de förbi ;) I helgen är det jobb som gäller och sen har jag en riktigt intensiv skolvecka framför mig. 9-16 varje dag utom fredag då vi har en uppgift som ska göras till måndagen. MEN det är just bara EN vecka! Veckan efter går vi bara 2 dagar och sen är det lite julledigt :) Jag tänker ta med mig saker jag behöver läsa till Sthlm bara för att det är långa resor ner och upp, men där nere tänker jag faktiskt vara julledig :) Vi är ju bara nere en vecka i år så då tycker jag att jag kan unna mig det. Sen har jag faktiskt tid på mig när jag kommer upp igen. Det känns som att det här momentet komer bli ett bra moment med mycket att göra utan att det kommer bli sådär superstressigt. Det känns så nu, jag hoppas att det känns så om fyra veckor ;)
Träningen går sådär. Det går jäkligt bra när jag väl är där o tränar, men jag tenderar att prioritera annat. Det som är jobbigt med att träna på IKSU är att det alltid är så jäkla mycket folk! Man kan inte välja själv när man vill träna känns det som, fär är man dum o går dit mellan typ kl 15-20 så kan man få stå o vänta nästan hur länge som helst på en maskin eller ett löpband o det känns ju trist. Men det går iaf bra när jag väl är där. Jag är inne på vecka 2 av 4 med maxstyrka o det känns bra. Jag har ju satt upp mål o de flesta kommer jag nog inte klara men vissa saker känns så galet bra ändå. Typ rygg. Om det fortsätter som det gör nu kommer jag ta 75 kg i marklyft om 2-3 veckor. Det kanske inte säger er så mycket men det är riktigt jävla bra! Och axlar och bicpes där jag innan har kännt att jag bara står och stampar och inget händer, nu plötsligt blir det ökning på ökning. Känns hur bra som helst! Nu är jag träningssugen bara för det men idag hinner jag faktiskt inte, sov lite för länge ;)
Planen för dagen är att jag nu ska göra mig i ordning för att gå ner på stan med Aston (som just nu ligger och suckar i soffan för att han verkar ha vant sig under veckan vid att vi kastar oss ut i snön direkt när jag har ätit frukost och så blev det inte idag), jag lämnar in honom hos Fredrik o Leyla o sen går jag o klipper mig. Det var länge sen sist.. Typ i somras. Jag gillar inte att klippa mig, de tjatar bara om att jag har torrt hår och torr hårbotten.. Men jag gillar sen när jag går därifrån och är fin i håret :) När jag är färdig kommer Micke ner på stan också ska vi gå på julmarknaden som är på stan ikväll. Sen blir det fredagsmys med familjen nere på stan.
Nä, nu ska jag börja packa ihop innan Aston får krupp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: