veroniicakarlssons

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Har ni saknat mig nu igen? Jag förstår det.. När jag är i Sthlm så sitter jag knappt vid datorn alls och det är himla skönt! Men då får man ju lite att ta igen när man är hemma igen!

Semestern i Sthlm har varit grymt skön och välbehövd. Kroppen kände av ledigheten och drog på sig en förkylning men nu är allt bra igen! Imorn blir första träningspasset på över en vecka o det ska bli grymt kul!

Tiden i Sthlm spenderades framför allt med familj men vi han även med att träffa lite vänner. Mest passade vi på att snusa bebis!! Lilla Lucas alltså. Han stal våra hjärtan kan man väl lugnt säga. Han fick till och med sova hos oss en natt, guud vad mysigt det var!

Julklappar gavs bort och togs emot också och mest nöjd är jag nog över att Micke fick 6 ölglas och jag fick 4 champagneglas i serien som vi samlar på. Satt bra inför nyår!

Igårkväll kom vi upp igen och det var väldigt skönt att komma hem! Imorse under morgonpromenaden fick jag ett sms av Fredrik som undrade om jag ville jobba ikväll och utbilda en ny tjej så då gjorde jag det och nu är jag verifierad handledare på jobbet, kul!

Imorn ska vi handla inför nyår, men det viktigaste är redan inhandlat. DAP heter det och är någon grej man sätter i kontakten som utsöndrar doft som påminner vovven om tiken på något sätt så de ska klara jobbiga situationer bättre. Vi hoppas att det funkar så kanske vi iaf slipper ha en vove som ligger o skakar på nyårsafton. Tyvärr tror jag inte det hjälper, men det är värt att testa!

Nu ska jag bjuda på några favoritbilder från julen!


Lilla pepparkaksgubben ligger i pappas knä.


Melissa, Aston och Micke dansar långdans på julaftonsmorgonen ;)


Melissa har busat med Aston och hans boll (kan man bli gladare?).


Julklapparna på plats!


Glögg framför Kalle!


Fina familjen!


Tomten kom!


Min stora (lilla) kärlek!


På juldagen firade vi hos Mickes familj.


Och självklart fick Bus också julklappar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: