veroniicakarlssons

Alla hjärtansdag

Kategori: Allmänt

Igår var det alla hjärtans dag, det var mysigt. Micke väckte mig med paket på morgonen. Aston tyckte det var hans paket så han hjälpe mig att öppna ;) Det var en jättefin fotoram med två hjärtan som det fick plats två kort i. På ena kortet var det Micke o Aston o på det andra kortet jag o Micke. Jättefint var det :)

Det var fruktansvärt kallt men vi tog iaf en 50 min runda med Aston, det kommer det inte bli idag :P Vi får hitta på roliga saker inne istället de här dagarna för det går inte att vara ute. Just nu är det bara runt -18 men imorse var det -27.. Och ungefär likadan ska resten av veckan se ut. Egentligen har vi kurs på torsdag men är det så här kallt så hoppas vi den blir inställd, annars kommer vi nog ändå inte gå för till och med Aston fryser när vi står stilla o då går det inte.

Tillbaka till gårdagen. På kvällen pkte vi ner på stan o klippte oss. Jag var hos en helt fantastisk frisör, vill aldrig gå till en annan - så jäkla duktig var hon. Och jag är jättenöjd med håret! :)

Sen gick vi på Taj Mahal o åt middag. Åt kebab thali med naanbröd, gottigott!

Idag har jag haft seminarium och sedan har vi tentapluggat. Nu ska jag lägga mig brevid min hund o mysa o sova lite, sen ska jag träna och plugga resten av dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: