veroniicakarlssons

Dagen med stort D

Kategori: Allmänt

Satt på en föreläsning i nationalekonomi i september när jag fick ett sms av Fredrik. Trodde att det var ett skämt, efter lite smsande fram o tillbaka ringde han upp. Jag smet ut från föreläsningen och svarade. Han lovade att det var sant, han hade fått ett erbjudande om ett jobb i Umeå och han var sugen!

Efter mycket om och men och tjatande från min sida blev det till slut i November färdigt, Fredrik ska jobba i Umeå från och med 1 mars.

Så nu efter 5 månaders längtan sitter jag här och längtar mer än någonsin. Inom fyra timmar kommer de vara här, Fredrik, Leyla o Melissa. Gud vad mysigt det ska bli att de ska bo hos oss i Umeå!!


Inatt jobbade jag, det gick bra! Vi var bara 7 stycken så det hade säkert kunnat bli kaos, men alla var på topp o allt rullade. Jag hade stängt nästan hela fronten när jag gick kl 3 så jag tror stängningen gick ganska bra för dem också!

Idag ska jag väl se till att ta ett bad, ta en långis med Basse och säkert sätta in lite kort i fotoalbumet innan Fredrik, Leyla o Melissa är framme. När de kommer ska vi åka ner på stan och hjälpa till att lassa upp saker i deras lägenhet, sen får vi se vart kvällen tar oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: