veroniicakarlssons

Kärlek

Kategori: Allmänt

Har precis varit ute o gått i 70 minuter i solen med Aston. Solen var dock på väg ner så det blev kallare o kallare och inte alls den sköna promenaden vi hade räknat med.. Men det var bra ändå. Vi var båda på topphumör när vi stack iväg så första halvan av promenaden hade vi riktigt kul. Sen fick Aston fnatt.. vafan! Han har inte haft det på typ två månader säkert om inte ännu mer (förutom när vi var ute o sprang, men då var det snarare att han trodde att vi skulle busa då). Jag blev skitförbannad och han fick gå i kortkort koppel en bit och sen var vi vänner igen och gick vidare med gott humör. Busade till och med med lite snöbollar o hade allmänt kul. Tills han gör det en gång till när vi nästan var hemma. Då blev det kort koppel hela vägen hem och in och lägga sig i sin säng tills han var helt lugn. När han var lugn så mös vi en stund och sen fick han en tuggis och nu ligger han brevid mig i soffan o sover.

Det är bara så typiskt att han ska hålla på så idag när vi ska lämna honom till hans nya hundvakt imorn.. Jag hoppas verkligen att han sköter sig!!

Nu är vi iaf bästisar igen ;) Myser i soffan o väntar på att husse ska komma hem.

Fredrik, den jäveln lurade mig så han fick veta vad det var vi köpte i söndags. Usch o fy! Ska ringa o berätta för mamma ikväll sen ska jag lägga ut en bild senare :) Så tråkigt bara, jag ville ju att alla skulle tappa hakan o säga, men ååh vad fint n har fått det.. Så kommer det inte bli nu :P Men fint kommer det bli iaf!

Ikväll ska jag o Micke träna o vika tvätt. Jag ska plugga lite också, plus att jag ska städa toan. Kanske Micke vill fixa vardagsrumsbordet? Ett tips, köp aldrig ett glasbord, det bli skitigt hela tiden!!

Jag längtar verkligen till Sundsvall! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: