veroniicakarlssons

Lat

Kategori: Allmänt

Jag tror jag har gått o blvt lat när det kommer till bloggen :P Jag gör ju egentligen inte så mycket på dagarna så visst har jag tid :)

Igår hade jag föreläsning kl 10-12 o sen gick jag hem o latade mg lite. Sen tog jag med mig Aston o gick ner till stan och in på jobbet för att skriva på en lapp. Sen tog vi bussen hem. Aston har blivit galen i att åka buss, han ville på varenda en som kom medan vi väntade på våran. När vi kom hem så latade vi oss lite. Var meningen att jag skulle träna men har haftl ite ont i halsen de senaste dagarna så jag avvaktar, vilket e surt för jag hade verkligen kommit igång nu! På torsdag blir det nog träning iaf! Sen gjorde vi egentligen inte så mycket mer igår. När Micke kom hem lagade vi middag, fransk potatissallad med bräckt kassler, och sen kollade vi klass 9A. Städe lite hann vi med också.

Idag gick vi upp tidigt. Planen var att vi skulle äta frukost, ta ut Basse på en lite längre runda o sen gå o träna, men pga halsen fick Micke gå o träna själv. Nu ska jag strax äta lunch. Sen ska jag plugga o kl 15 ska jag o Aston gå o möta Micke när han slutar på praktiken så ska vi gå o handla.

Februari kommer va en härlig månad! Den 17 börjar allmänlydnadskursen med Basse, 18-20 åker jag till Linnea i Skellefteå o partar o 26 flyttar Fredrik, Leyla o Melissa upp!

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Haha! Det sjukaste har ju hänt. Förra gången du kom hit så hade ju Balzac stängt. Förra helgen stängde Station också. Meeeeeeen... Allstar finns ju alltid haha ;)

    2011-02-01 | 22:16:52

Kommentera inlägget här: