veroniicakarlssons

Produktiv som alltid ;)

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit sjukt produktiv. Gick upp vid kl 8 o hoppades på att Aston skulle sova vidare fast både husse o matte gått upp. Det gjorde han inte och när husse gick hemifrån utan att han fick gå ut blev han lite orolig. Så jag stressade allt jag kunde för att bli färdig så vi kunde gå till nya hundvakten! Gick hemifrån strax innan kl 9 o lämnade Aston o traskade sedan vidare till skolan för en två timmars föreläsning. Direkt efter blev det grupparbete som tog dryga timmen och sen lunch.

Efter lunch ville jag sitta på UB o läsa, men boken var upptagen så jag satte mig o skrev rent lite annteckningar istället. Nu är klockan strax efter 14 och jag har tagit heelg :)

Strax ska jag hämta Aston hos hundvakten, sen ska vi gå o handla lite på vägen hem o sen ska vi bara mysa! Det ör nämligen typ -15 ute så ute vill vi helst inte vara :P

Ikväll ska jag o Micke på bio. Om vi kanske inte får ett sms om att våra saker har kommit, isf stannar vi nog hemma ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: