veroniicakarlssons

Söndag

Kategori: Allmänt

Har varit i Skellefteå hos Linnea i helgen och haft det bra :) Vi har mest tagit det lugnt och bara umgåtts. Har sett två filmer, båda ganska sjuka men ganska bra :P Har gått på stan o shoppat lite, mest typ hårgrejer. Sen har vi mest snackat skit. Vi har också planerat att springa vårruset i maj och samlat lite folk till det :)

Nu är det söndag igen, men et känns inte så jobbigt eftersom jag inte har någon skola i veckan. Har egentligen föreläsning imorn men jag skippar den för Leyla ska komma imorn. Sen har jag inget mer på hela veckan i skolan o jag jobbar inte förän på fredagkväll. Men jag har säkert en del att läsa i veckan.

Annars ska jag mest träna, vara med Basse o ta det lugnt :) Förhoppningsvis har vi en lite varmare vecka framför oss så då blir det lite långpromenader o bus i snön. Snart kommer våren så nu måste vi ju utnyttja den sista snön!

Ikväll blir det träning, lite löpning på IKSU och sen blir det att slappa i nya sofforna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: