veroniicakarlssons

Tisdag

Kategori: Allmänt

Igår var Leyla här över dagen för att spana in nya lägenheten. Den var lite av en besvikelse, inte så fräsch som man kunnat hoppas på men det verkar ha löst sig så att de får nytapetserat o då blir det ju betydligt bättre :)

Förutom att titta på lägenheten så åt vi lunch på Costas och sedan drack vi kaffe på jobbet innan vi åkte hem till oss o snackade lite skit.

Förutom att Leyla var här så fick vi gamla soffan såld igår, det var skönt! Nu är vardagsrummet fint, ett par nya kuddar och nya gardiner så kommer det vara ett prima rum!

Idag är det kanonväder ute. Jag o Micke har varit på biltema o köpt lite grejer till kursen vi ska gå med Aston som förhoppningsvis startar på torsdag (om det intte är för kallt). Sen var vi på Intersport o köpte termobyxor till mig o en scarf till Aston. När vi satt på bussen på vägen hem så bytte bussen plötsligt nummer och blev buss 7 istället för 5. Tur att vi märkte det :P Så vi gick av o passade på att äta på stan. Sen gick Micke till praktiken o jag åkte hem till Aston. Aston rotade i påsarna och hittade sina nya leksaker. Sen sprang han iväg o busade en stund :P

Nu har jag pluggat och vart ute en timme med Aston. Strax ska jag o Micke till blodcentralen o ta blodprov. Jag har redan varit där o tagit blodprov men det var nåt konstigt med mitt blod så jag måste ta ett nytt. Micke ska ta blodprov för första gången, han e lite nervös ;)

På tal om ingenting så är Aston lite konfunderad över att han alltid måste ligga på en filt i nya sofforna :P Men han brukar tycka att det är okej till slut, men han tittar alltid på en lite fundersamt innan han hoppar upp. Så man får nästan bära upp honom i soffan för att han ska förstå att han kan ligga i soffan fast det är en filt där :P Från början var det meningen att han skulle ha en plats i soffan dr en filt låg och där han då fick ligga men det har snarare blivit så att han visar att han vill gå upp o då springer man dit med en filt o sen vill han knappt gå upp där längre :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: