veroniicakarlssons

Tomt

Kategori: Allmänt

Det är tomt att komma hem när Aston inte är hemma, men det är faktiskt lite skönt också om man får tycka det :) Aston är hos Axel där han har fått busa idag! Axel är en gammal kursare till mig som sa att va var tvugna att höra av oss om vi behövde hjälp någon dag. Idag visste jag inte hur länge jag skulle bli tvungen att vara i skolan så då fick Aston va hos Axel!

Det visade sig att jag blev klart i skolan efter ca tre timmar men det var bra att Aston inte var hemma för då kunde jag passa på att stanna kvar o läsa lite så nu kan jag va helt ledig från skolan resten av dagen idag och hela dagen imorn! Däremot jobbar jag både ikväll och imornkväll och sen på fredagkväll och på lördag också så ledig är jag ju inte men skolan är någorlunda färdig iaf!

Nu sitter jag o väntar på att Axel ska komma hem med Aston. Verkligen lyx att Aston har varit där idag och sen insisterar han på att han ska komma hit med honom! Det gillas skarpt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: