veroniicakarlssons

Världens lataste familj

Kategori: Allmänt

När man nämner ordet städning här hemma brukar det resultera i att Micke o Aston går o lägger sig o sover, så även denna gång.. Själv har jag tvättat och torkat av alla ytor här hemma plus att jag har plockat ur och i diskmaskinen. Men Micke ska få göra sitt han också.. han ska väl bara få sova en stund först..

Annars har dagen inte bjudit på några större äventyr. Har varit i skolan o läst en stund och gjort grupparbete. Sen har jag gått lite med Aston, men det e kallt ute så inga längre svängar. Kursen ikväll blev inställd, men nu ska det bli mildare ute så nästa vecka börjar den nog.

Nu sitter jag o lyssnar på Dolly Parton o väntar på att det ska bli middagsdags och det är det ju snart :)


Förresten har jag kommit på att vår nästa hund ska ha rasegenskapen "reserverad mot främlingar". Aston älskar allt o alla och ibland blir det lite överdrivet. Innan har han ignorerat människor ute när han har gått i koppel, han har ju till och med åkt buss o tåg och gått på centralstationen i Sthlm (även om han alltid tyckt att det har varit spännanade). Men nu, han är hopplös! Han vill fram till alla vi ser, han är ett litet monster! Aja, snäll är han iaf och han vill ju bara dela med sig av sin kärlek men det fattar ju inte alla som bara ser en hund som drar i kopplet :P

Kommentarer

  • paula i pörtet säger:

    Just den raden i rasegenskaper fanns inte på Larissa heller....o visst var Aston söt som en liten isbjörn!

    2011-02-25 | 00:18:45
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: