veroniicakarlssons

Vilken dag!

Kategori: Allmänt

Ingen lugn o ro här inte! Förtom på förmiddagen dådå :P Idag vaknade jag 9.30 - lyx! Käkade frukost, tog Basse på en timmes promenad i nysnön och kom hem o tittade på tv o käkade lunch. Hade bestämt att jag skulle gå till IKSU o springa ett par timmar efter lunch. Laddade upp genom att ligga hos Aston i soffan o halvsova o mysa - världens bästa uppladdning. Vi har ju ett fönster precis bakom soffan och när jag skulle gå upp o byta om så såg jag att det hade slutat snöa o de hade varit ute o plogat tidigare så jag tänkte att det var dags för årets första utomhusjogg. Jag bytte om o innan jag begav mig så såg jag att det hade börjat snöa lite igen men skit samma tänkte jag, nu ska jag o Aston ut o springa! När vi väl kom ut var läget värre. Det var snöstorm typ! Och det var inte ett dugg plogat. Så vi pulsade 4,5 km i nysnö och storm. Det var inte ett dugg mysigt, men väldigt duktigt ;)

Efter en dusch o lite middag var det dags att åka til jobbet. Skulle jobba 18.45-22.15 men det blev till 23.30, helt okej för min del dock - pengar wanted!

Nu är det snart mitt i natten o jag sitter o dricker te. Tanken var att jag skulle upp ganska tidigt imorgonbitti för att ta ut Aston o sen va i skolan vid kl 10. Men jag kanske tar lite sovmorgon och stannar i skolan lite längre på eftermiddagen istället.

Imorn blir det iaf plugg o sen lunch med Jenny o Karro. Sen ska jag jobba o sen kanske vi går på bio. Eller så skippar vi bion - vi får se helt enkelt. Kanske bara blir lite mys hemma i soffan till några avsnitt av modern family!
Natti!

Kommentarer

  • Älskling säger:

    springa ett par timmar efter lunch eller springa ett par timmar efter lunch?! :)

    2011-02-05 | 13:22:19

Kommentera inlägget här: