veroniicakarlssons

Woho!

Kategori: Allmänt

Jag har längtat efter den här dagen hela veckan. Jag ska inte berätta varför, blir överraskning för alla familjemedlemmar som snart kommer upp till Umeå! Men vi ska köpa något hem iaf! :D

Igår var det jobb. Är intensivt på jobbet just nu, vi säljer o säljer o säljer. Så även fast jag bara jobbade 11-17 så var jag helt död efter. Ändå hade vi bestämt att vi skulle träna när jag kom från jobbet så vi möttes vid IKSU o tränade. Gick bra faktiskt, fast det var läskigt. De som är på gymmet på lördagkvällar är tydligen.. ja, typ de som lever för sin träning typ. Sen blev det middag o sen popcorn till Melodifestivalen. Jag tyckte det var ovanligt bra faktiskt, om man inte har så höga krav o bara tror att allt ska vara medelmåttigt då var det ett ganska bra startfält. Tyckte de som gick till final va rätt, även om Pernilla Andersson gärna hade fått gå till final för min del, men det blev ju andra chansen så hon kan ju fortfarande gå till final. Sitter o lyssnar på henne nu, är musik helt i min smak!

Ikväll kommer en tjej hit som ska va hundvakt till Aston i framtiden om hon gillar honom när de ses :)

Nu ska jag göra frukost, grabbarna ligger i sängen o påstår att de vill bli serverade.. hmf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: