veroniicakarlssons

De två viktigaste händelserna såklart!

Kategori: Allmänt

Jag glömde de två viktigaste händelserna under 2010 när jag gjorde min årskrönika! Två fina barn har ju kommit till världen :)

Först ut var Anna och Mattias lilla Saga som föddes i början av April!


Och några månader senare fick Sofia och Samart sin andra son Matteo!






Idag har jag varit ruggit trött.. Den här hunden vi har asså, han är inte alltid så populär (men oftast)..

Jag jobbade till 03.00 inatt, kom hem typ 03.40 och då satt jag o tog det lugnt en stund. Aston brukar inte vilja gå ut när jag kommer hem på nätterna men inatt behövde han tydligen det. Vi gick ut och jag släppte honom lös för klockan va typ 4 så det va inte dirket människor ute. Och vad gör dumhunden? Han sticker iväg in i skogen o käkar nå skit! Lyssnar inte alls när jag ropar. Bryr sig inte ens när jag går hem. Till slut gick jag ut i skogen o hämtade honom, var så jäkla förbannad. Jag släpade honom i halsbandet hem o tvingade honom att spotta ut det äcklet han hade i munnen. Sen fick han lov att dricka vatten när vi kom in. Jag var lagom arg o han blev nog lite tjurig på mig också. Sen blev vi iaf vänner o jag gick o la mig. En stund senare vaknar jag av att Micke går upp, då måste Aston tydligen ut - ja, han bajsade ju inte som han skulle när vi va ute, han var för upptagen med annat. Så Micke gick ut med honom. Sen vaknar jag kl 06.40 av att han gnäller igen. Det var bara att gå upp o gå ut o mycket riktigt, han var jättebajsnödig.. Men asså.. det blev inte många timmars kvalitetssömn inatt :P

Idag har jag pluggat lite, det går sakta.. Sen har jag o Aston vart på promenad och vart o köpt godis. Nu ska jag städa lite, sen ska jag nog sova en stund! Inatt är det jobb som gäller igen och jag blir trött av att Aston ligger brevid mig i soffan o sover!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: