veroniicakarlssons

Dumt?!

Kategori: Allmänt

Jag funderar på att läsa dubbelt i vår. Eller funderar och funderar, jag ska fylla i en ansökan om att få plugga dubbelt och göra en sen anmälan till geografi och om allt klaffar så ska jag försöka plugga dubbelt i vår. Dumt?! Ja, antagligen.. Men vårens kurs kommer vara slapp och jag är så jäkla skoltrött. Motsägelsefullt? Ja... Men om jag pluggar dubbelt i vår så förkortar jag ju studietiden med en hel termin och det skulle vara fantastiskt skönt!

Ja, vi får se vad som händer.. plugga 200% och jobba typ 40h/månaden kanske inte är världens bästa idé. Och ni behöver ju inte tro att jag kommer vara social, jag har en sambo o en hund o de kommer få min fritid :P

Geografikursen är på distans till dalarna så förhoppningsvis innebär det att jag kan planera ganska mycket av tiden själv och då kommer det gå. Men om det är 1000 uppgifter med deadlines så kommer det bli svårare!


Annars händer det inte så mycket just nu.. jag pluggar o plugga o pluggar. Men jag ser ljuset :) På onsdag är det inlämning och redovisning och på fredag är det tenta! Men sen är terminen slut o då är man heelt ledig en helg :)

Planen i veckan:
Måndag: Stadsbiblan & jobb
Tisdag: Plugg o träna
Onsdag: plugg, redovisning, plugg
Torsdag: plugg, träna
Fredag: Tenta! Fest!
Lördag: Frihet :) Bakis!
Söndag: Träna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: