veroniicakarlssons

Handboll och annat fredagskul!

Kategori: Allmänt

Idag var det fredag och det var en härlig dag! Vi gick upp tidigt imorse o åt frukost. Sen fick Aston gå en sväng med väskan innan vi stack iväg till gymmet. Sen gick vi hem o duschade o åt lunch innan det var dax för Micke att sticka till praktiken. Jag latade mig lite hemma o sen mötte jag upp Micke nere på stan. Vi köpte lite smått o gott, typ fotoalbum som vi ska fixa. Sen tog vi en kaffe på waynes innan vi åkte hem.

Ikväll har vi haft Linus över på middag o handboll. Det var trevligt förutom att Sverige förlorade.. Inte så oväntat dock. Jag tyckte de var duktiga och nu ser vi fram emot bronsmatchen!

Nu har Micke gått till jobbet o jag o Basse myser i soffan!

Imorn funderar jag på att ta ett varv runt Nydalasjön med Aston, det är ungefär en mil. Sen ska vi handla och på natten ska jag jobba.

Jag har valt ut bilder som vi ska framkalla, bland annat de här:







Kommentarer


Kommentera inlägget här: