veroniicakarlssons

Härlig dag :)

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft en helt fantastisk dag! Vi vaknade vid kl 10 o gick ut med Basse en snabbis innan frukosten för att han skulle få frukost så tidigt som möjligt. Sen åt vi frukost o gjorde oss i ordning för en dag utomhus :) Det var -13 men solen sken o himlen var blå o vi hade sagt att om det var fint väder idag så skulle vi gå till hundspåret vid nydalasjön så det gjorde vi!

Vi gick till spåret, det tog ca 50 min, men sen ville vi nte störa de som skidade så vi tog av på en skoterled o gick längs den en bit. Aston fick gå i lina och njöt som bara den =) Sen när vi kom ut på gångvägen igen så fick han fortsätta gå i lina o han klarade det riktigt bra! Efter ytterliggare en stund så stannade vi vid ett rastställe och drack te. Aston fick ett hundkex men sen började Micke frysa ganska mycket så vi gick vidare. Aston fick gå i lina ganska länge. När vi väl satte på honom kopplet igen var han trött o hungrig så då gick han jättefint o tittade på oss hela tiden för att få belöning :P

Vi var ute i tre timmar o när vi kom hem så sov Aston i tre timmar! Vi åt mat o däckade i soffan. Sen kollade vi på handbollen o det var ju bara positivt :) Nu är Sverige i semifinal o det e ju riktigt skönt, speciellt eftersom jag jobbar på tisdag o därför missar dem matchen, nu spelar ju det inte speciellt stor roll!

Nä, nu ska jag kolla vart min föreläsning är imorn o sen ska jag sova!
Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: