veroniicakarlssons

Jobbjobbjobb

Kategori: Allmänt

Strax e det dax för jobb. Dagen har dock bjudit på mkt annat! Imorse när jag vaknade så åt jag frukost o sen pysslade jag lite med vårt fotoalbum. Sen hade jag ju bestämt att jag o Aston skulle gå runt Nydalasjön om det var fint väder o det var det inte direkt men vi ville gå ändå så vi gav oss iväg. På vägen sprack himlen upp o solen kom fram så förutom att det blåste och var snorhalt var det väl helt okej ända tills vi kom fram till nydalabadet efter drygt 2 km. Vi hade hört på vägen att det var någon tävling för nån pratade i en högtalare men vi brydde oss inte så mycket. Förän vi nästan var framme, då fick Aston panik och ville dra sig ur kopplet och pep o ville bara därifrån. Så jag fick ge mig också tog vi ett annat varv så det blev ingen promenad runt sjön. Men, men, vi var ute i 1 timme o 40 minuter iaf så det var ju helt okej!

Sen åt åt jag o Micke lunch när vi kom hem o sen åkte vi till Maxi o handlade. Innan middagen hann vi även sova en stund och nu har Micke rymt hem till några kompisar för att spela datorspel. Om en kvart ska jag gå till bussen, jobbar 21-03.30.

Imorn blir det fika hos Lollo som fyller år. Innan dess ska vi titta på bronsmatchen i handboll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: