veroniicakarlssons

Julafton

Kategori: Allmänt

Tänkte varva bloggen lite med bilder från Sthlm och vad som händer här uppe, annars kommer jag jämt så långt efter med händelser :P

När vi kom till Sthlm så åkte vi direkt ut till Mickes föräldrar i Åkersberga. Vi kom fram mitt i natten och sen var det redan dan innan julafton så den dagen var full av pyssel! Sandra och Ramin var över med Dixi så Aston busade hela dagen. Jag o Micke var jätteduktiga o bakade bröd :)





Världens sötaste Dixi!


Det var inte bara bus, lite mys också!


På kvällen kläddes granen och det kokades julgröt!




Även Aston utsmyckades ;)


Sen var äntligen julafton här :)




Sen fick far och son diska..



Det var en riktigt trevlig och mysig dag och kväll! Vi fick många fina klappar. Jag fick en jättefin tröja från Micke (som var i hans storlek snarare än i min + i herrstorlek så jag vet inte om den egentligen var till mig), en kalender av Aston, en locktång och ett body shop-set av svärföräldrarna och en eltandborste och en tidningsprenumeration av Mickes mormor o morfar och lite annat smått och gott :)

Nu ska jag gå o fixa lite saker inför imorn. Jag ska fylla Astons väska så vi kan gå ut o gå imorgonbitti innan jag ska till skolan o sen ska jag förbereda kaffe till imorn. Sen är det dags för sängen.


GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: