veroniicakarlssons

Nyår

Kategori: Allmänt

Ska bjuda på lite bilder från nyår. Sen tror jag att jag är färdig med jul- och nyårsvistelsen i Sthlm. Jag bloggade ju faktiskt lite under tiden jag var där.


När vi kom fick vi champagne och lite tilltugg.


Fina Malin o Micke :)


Kim hade dukat jättefint!


Trevligt vid middagen!


Mina fina vänner <3


Idag har jag varit väldigt aktiv. Efter frukosten tog jag o Micke en timmes promenad med Basse. Sen gick jag o tränade på direkten. Sen åt vi jättegod lunch: hamburgare med mosad avocado, tomat, gurka o bbq-sås. Mums!
Sen hade Micke bokat tvättstugan när jag var o tränade så då tvättade vi och sen tog vi en till timmes promenad med Aston o han fick ha sin väska på sig. När vi kom hem lagade vi jättegod middag: kycklingfilé med potatis, paprika o lök med kokosmjölk o koriander! Sen kastade vi sopor o sen gjorde vi det sista i tvättstugan. Herregud vilken söndag. Nu har vi nyss bakat sockerkaka o sitter o väntar på att teet ska bli färdigt.

Veckan som kommer:
Måndag: Skola, långis med Basse
Tisdag: Skola, långis med Basse, jobb
Onsdag; Träna, Skola, 30 min med Basse o väskan
Torsdag: Skola?, Långis med Basse
Fredag: Skola om jag inte har skola på torsdagen, 20 min med Basse o väskan, träna
Lördag: Jobba
Söndag: Träna, sova, lata mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: