veroniicakarlssons

Nystart

Kategori: Allmänt

Idag var det registrering på nya kursen. Vi höll på i en timme. Efter det har jag läst lite, lagat lunch o ätit och snart ska jag läsa lite igen. Sen ska jag o Aston gå ut ett tag. Han ligger dock i sängen o sover tröttisen så det verkar inte vara någon brådska.
Idag blir nog en lugn dag. Lite pluggande här hemma o bara umgås med bus. Micke har heldag i skolan o så kommer det nog vara i några veckor framöver så det kommer mest vara jag o Aston här hemma, men det blir mysigt. Jag blir bara så trött av honom :P Han ligger jämt o sover o han e så söt o mysig så jag vill bara gå o lägga mig med honom o sova men då får man inte så mycket gjort :P Läser en skittråkig bok också så man blir ju inte direkt piggare av den :P Men jag tänkte läsa ut den imorn o då måste jag läsa en del idag för imorn jobbar jag också..
På tal om jobb så skickade jag in en ledighetsansökan igår som jag fick beviljad idag för jag ska åka till Linnea 18-20 februari o parta o umgås :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: