veroniicakarlssons

Produktiv

Kategori: Allmänt

Ja, jag läser världens slappaste kurs men då gäller det ju att vara lite produktiv själv och jag tycker faktiskt jag lyckas ganska bra (vissa dagar iaf :P) Idag gick jag upp tidigt för att vara först på biblan innan någon annan hann sno boken som jag ville spendera dagen med att läsa. Jag förberedde mig redan igårkväll genom att göra en dubbelmacka och förbereda kaffebryggaren. Så imorse gick jag upp o klädde på mig o borstade tänderna, gick ut med Basse en snabbis och sen hällde jag upp kaffet i termosen, packade väskan o gick till skolan. 8.10 var jag här och boken fanns kvar så sedan dess har jag läst och ätit frukost o druckit kaffe! Men fy vilken tråkig bok... Jag har läst i två omgångar, nu har jag en lång paus, sen ska jag läsa i en omgång till och sen ska jag kopiera så jag kan läsa en omgång hemma. Efter det ska jag träffa Karro kl 12 o dricka lite kaffe o ge henne lite böcker. Sen ska jag väl hem o läsa det sista och kanske skriva lite på datorn om vad jag läst. Sen är det helg =)

Helgen kommer startas med att gå o springa typ 45 min på löpbandet och sen åka till Maxi o storhandla. Sedan blir det mys hemma i soffan och kanske lite städning.

Imorn ska jag jobba kl 10-19 och sen ska jag nog hem o däcka i soffan :P Eller kanske en bio? Vi får se..

På söndag ska jag nog plugga lite. Sen hoppas vi att det blir jättefint väder för isf har vi lovat Aston att vara ute i minst två timmar =) Ska gå till ett hundspår som finns, men det tar kanske 30-40 min att gå dit och sen ska vi gå lite i det och sen 30-40 min hem.. så det blir nog att vara ute i närmre 3 timmar. Tar nog med oss lite fika o så. Så vi hoppas verkligen på fint väder!

En jätterolig sak som hänt är att hon som vi gick valpkurs med Aston hos har lagt upp massa startande kurser på sin hemsida och vi har anmält oss till en så den 17 februari ska vi börja på allmänlydnad steg 1 med Assebassebus! Ska bli jättekul att kursa med honom nu när han har mognat en hel del! Han är ju lugnet själv nu för tiden, dock inte när man tränar så jag tror fortfarande det blir en utmaning. Skillnaden mellan nu och då vi gick valpkursen är ju iaf framför allt att han lyssnar betydligt mer och tar i betydligt mindre då han bits :P

Nä, nu ska jag väl försöka ta mig igenom några till sidor i den här förbaskade boken så jag blir färdig någongång :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: