veroniicakarlssons

Stress

Kategori: Allmänt

Jag hade en jättebra plan som skulle göra att jag exakt hann göra allt jag skulle tills på fredag och sen klara tentan men nu sabbar word min plan för det fungerar inte. Hur ska jag kunna skriva färdigt mitt arbete om jag inte får skriva i dokumentet? Micke sa att han hade installerat allt men jag tror han har fuskat.

Så nu har jag typ en halvtimme när jag inte kan göra så himla mycket så jag tänkte att jag kan blogga.

Tänkte skriva om juldagen!

Juldagen var jättemysig! Jag o Micke kom hem till mamma strax innan kl 14 o fick en stund ensama med mamsen! Sen hämtade jag Fredrik, Leyla o Melissa för de behövde hjälp att bära. Melissa var lite septisk men det gick över senare i veckan, eller samma dag när jag gav henne paket eftersom jag var jultomten :)

När hela familjen var samlad hos mamma så fikade vi och delade ut paket. Det tog lång tid. I vanliga fall är det barnen som får mest paket, så är det inte hos oss, mamma fick överdrivet flest paket, typ hundra!

Men jag fick fina saker, jag fick en klocka, två ljusstakar, presentkort på ikea, minneskort till kameran o lite annat smått o gott!

Melissa fick en jättefin docksäng som hon satt i resten av kvällen typ :) Och mamma fick presentkort på malmö aviation så hon kan hälsa på oss när Fredrik, Leyla o Melissa flyttat upp! :)

Efter paketutdelningen kom moster med man och kusiner och deras nya hundvalp Kalle o åt middag! Aston o Kalle busade så mycket de orkade men Aston var ganska trött efter några intensiva dagar med Dixi.

Okej, det tar orimligt lång tid att lägga in bilder nu så jag återkommer med bilder från juldagen imorn!
Nu ska jag gå till jobbet o ringa ett viktigt samtal och sen ska jag käka något innan jag börjar jobba.

Imorn blir en intensiv pluggdag. Inlämning och tenta närmar sig! Meningen var att jag just nu skulle känna mig lite lättad över att ha gjort färdigt arbetet och gjort en presentation, men livet hade en annan plan :P

Kommentarer

  • Tezz säger:

    Stackars dig som inte kunde skriva arbetet, lider med dig! Forstar hur frustrerande det ar! Men du tar igen det imorn:)!

    2011-01-11 | 09:02:04

Kommentera inlägget här: