veroniicakarlssons

Tufft nu!

Kategori: Allmänt

Nu är lovet slut och det känns redan! Har haft två intensiva pluggdagar hittills och det lär inte bli bättre innan tentan är över nästa fredag. Innan dess ska jag hinna skriva ett arbete också, och det känns ganska jobbigt. Har inlämning och redovisning på onsdag nästa vecka och sedan tenta på fredagen. I helgen ska jag jobba natt både fredag o lördag men det är betydligt bättre än att jobba dag när man har mycket att plugga.

En annan negativ sak är att det är svinkallt här, -17 grader idag..

Men annars är livet bra ;) Aston har fått tillbaka livsglädjen efter nyår och vill busa så fort han är vaken. Mest sover han dock, tror han behöver lite semester efter ett par intensiva veckor i Sthlm.

Imorn ska jag börja skriva arbetet så då ska jag va hemma hela dagen och tokplugga, på fredag också. Jag vill så gärna vara färdig med arbetet sen men jag inser att jag kommer behöva sitta med det på lördag också.. Sen tänker jag iaf inte lägga mer tid på det!

Nu ska jag sova. Sitter med min nya Netbook i sängen för Micke ligger o pluggar, han har tenta på fredag!



Min nya älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: