veroniicakarlssons

Vilken fantastisk kväll!

Kategori: Allmänt

Hade tentafest i fredags, det var nästan magiskt! Hade tenta kl 14-20, jag satt till kl 17.30 ungefär. Var så skönt när vi fick tentan, jag läste igenom alla frågor o tänkte yes! Sen satt jag bara o log en stund o tänkte, bra jobbat Veronica - när du har skrivit den här tentan är du färdig med ditt första ämne på lärarutbildningen! Sen började jag skriva :)

Tentafesten drog därmed igång lite sent, vid 20.30 började folk droppa in och det var ritkigt bra uppslutning från klassen, kul! Det var nog den bästa klassfesten vi haft, iaf sen första terminen. Vi var kvar här tills kl var typ 23.50 eller nåt o sen kom vi inte in på nh så då gick vi på corona, och jäklar vad vi dansade!

Aston hade också fest, Karro hade med sig Leon så de busade järnet! När vi skulle gå kände vi att de lekte så fint tillsammans och var ganska lugna så Leon fick vara kvar här när vi gick. När vi skulle gå hem mötte vi upp Fredrik (Karros sambo) o sen gick vi hem o åt nattmackor innan de tog med sig Leon o gick hem. När vi hade varit ute med Aston sista gången närade sig klockan 5 o vi va stendöda!

Nu känns det lite sorgligt! Jag gillar ju min klass, men nu ska jag inte läsa med den nåt mer.. Tråkigt! Å andra sidan ska jag ha en skön vår, först med en slapp kurs och sen med praktik. Så min vår kommer bli skön o rolig!

Igår var vi ganska möra. Mickes laddare hade gått sönder så vi åkte ner på stan o käkade donken o köpte en laddare. Sen sov jag i två timmar o sen gick vi hem till Linus o kollade på handbollen. Aston va jättetrött efter att ha busat med Leon i så många timmar, vilket var ganska pasande för det var -22 ute..

Idag ska vi träna och ta Basse på en riktig långis. Sen blir det nog inte så mycket mer gjort..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: