veroniicakarlssons

Fallskärm

Kategori: Allmänt

Ja, nu är jag ju redan framme på förra helgen, alltså inte helgen som var nu utan helgen innan :P

Vi kom hem från London på fredagkväll. Alla var ganska döda Micke o svärfar stod på Arlanda o mötte oss. Åkte ut till Åkersberga o där pussade jag länge o väl på min Bus. Han var dock intresserad av allt möjligt så han hade inte tid att pussas med mig, vi tog en liten promenad iaf.

På lördagen droppade familjen Johansson av mig o Aston i sumpan o åkte vidare till Västerås. I Sumpan hade Fredrik, Leyla o Melissa också anlänt till Stockholm. Jag spenderade mestadels av dagen med mamma o sen blev det grillning med de andra också. Var en väldigt trevlig dag och kväll.

Medan vi mest tog det lugnt så var Micke i Västerås o gjorde något helt annat. Han och han bästa kompis hoppade fallskärm, crazy people! Det var tydligen kul ;) De hoppade ut på 4000 meters höjd och föll fritt i 2500 meter.. Galet, men tydligen väldigt roligt!


(Inte Micke :P)

Söndagen var en vääldigt lugn dag. Jag o Aston bara slappade hela dagen, jag behövde verkligen en sån dag!

Förra veckan gjorde vi lite allt möjligt. Framför allt följde vi fotbolls-vm för damer där det går riktigt bra för Sverige! Ikväll är det semifinal mot Japan o det ska vi självklart också se!

                                

Annars bestod väl framför allt förra veckan av att umgås med varandra o Mickes familj, vi var i Åkersberga ett par dagar också var vi o hälsade på Mickes mormor o morfar. Jag hann med o träffa Malin o Sofia. Tezz träffade vi också, o hon har fått mage ;)

Nu ska vi strax iväg o spela lite minigolf med mamsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: