veroniicakarlssons

Komma ikapp

Kategori: Allmänt

Nu tror jag att jag ska se till att komma ikapp lite med bloggen! Sen vi kom hem i söndags har jag kobbat, jobbat och åter jobbat. Fy vad jag har jobbat!! Imorn är sjätte o sista arbetsdagen för den här veckan men för min del fortsätter veckan en dag till innan jag e ledig på tisdag. Men jag va ju ledig igår också så jag dör inte, men trött är jag..

Jag har iaf orkat med lite annat i veckan. I onsdags var det sommaren i city i Umeå och The Poodels stod på scen, är väl inga favoriter men kul ändå att titta lite. Jag, Micke o Fredrik tog ett par drickor på Rex o sen gick Fredrik hem o då stod jag o Micke o lyssnade lite innan vi cyklade hem.

I torsdags hade vi lite avslutningsfika för vår chef som fått nytt jobb, jag hann vara där typ en kvart efter jobbet :P Sen satte jag o Fredrik mig på Bishops arms o tog ett varsitt glas vin innan vi gick hem.

Igår var jag som sagt var ledig så då tvingade jag med mig Micke ut o springa milen. Skönt att vara igång igen!! Vi storstädade ven o hade över Fredrik på middag. Var en väldigt bra dag.

Idag har Micke fått vara hemma hela dagen med Aston som är magsjuk.. Han väckte Micke kl 05.30 imorse o behövde gå ut o bajset bara rann.. Sen ville han ut igen vid kl 8 o då var det samma sak.. Sen på dan så fortsatte det plus att han spydde! Inte blev hans liv bättre av att det blev åskoväder ikväll :P Han är inte direkt rädd men har ändå lite svårt att koppla av då. Han har iaf fått lite fil o nu ligger han och sover brevid mig i soffan.

Imorn är det jobb som gäller igen..

Tänkte avsluta med några bilder från när vi var hos pappa & Paula för ett par veckor sedan.

Micke o Mathias är på väg ner i vattnet.


Pappa o Blinka.


Tezz med fin gravidmage!


Vi <3


Kul på stranden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: