veroniicakarlssons

Dagen

Kategori: Allmänt

Den här dagen blev inte som jag trodde. Jag var mycket mer sliten än jag räknat med. Har tränat fyra dagar i rad och nu ville kroppen vila. Så efter frukost så gick jag o la mig o sov i typ 2 timmar. Sen tänkte vi ta en promenad o äta nere vid strömpilen o sen gå hem. Men det blåste så mycket så vi bestämde oss för att vända vid Carlshem o gå hem o äta lunch istället. Efter det gick jag o la mig o sov igen :P Nu har vi precis varit ute i ett par timmar. Vi började med att ta en promenad, sen gick vi in på ica o köpte en varsin sallad som vi åt i gräset innan vi gick in på ica igen för att handla o sen gick vi hem.

Så det blev inge bilder på rundan runt Nydalasjön men Micke har varit duktig idag så jag tänkte visa upp honom istället när han...






..putsar fönstren! Duktigt va? Samtidigt passar jag på att visa sofforna som jag sa för 100 år sen att jag skulle visa bild på men inte har gjort :P

Aston förstår inte alls varför man ska putsa fönster. man ser ju ändå mycket bättre om man går ut på balkongen och tittar!


Vad det egentligen är han står därute o tittar på dag ut o dag in är det ingen som förstår..



Men han stormtrivs ute på balkongen!

Och husse tycker ändå man ska putsa fönstrena!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: