veroniicakarlssons

Livet

Kategori: Allmänt

  • Jobb
  • Jobb
  • Jobb
Inte mycket energi till annat just nu. Har iaf hunnit träna igår o idag. Jag, Fredrik o Micke tävlade på 2,5 km. Micke vann på knappa 11 min, Fredrik kom 2a på dryga 12 min o jag kom sist för jag gav upp av håll när det var typ 150 meter kvar men jag hade väl kommit i mål typ 10 sek efter Fredrik..
Egentligen skulle jag ha semester nu, men dum som jag är sa jag ja till o jobba på torsdag.. Det e ganska bra, pengar e pengar liksom! Men imorn är jag ledig iaf. Tanken är att vi ska storstäda o tvätta imorn, och att jag o Aston ska springa 1,5 mil.. När jag har klarat 1,5 mil ska jag anmäla mig till halvmaran så imorn kanske det är dags ;)
Nä, nu ska jag ta ett bad o sen tacka för dag. Blev ett kort inlägg men det kanske blir en längre uppdatering imorn när jag e lite piggare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: