veroniicakarlssons

Redan helg!

Kategori: Allmänt

Då var det helg igen! Inte länge sen sist, men lika skönt för det ;) Eller, jag har ju varit ledig sen i måndags men nu har ju Micke ledigt också. Igår var vi o tog ett par öl med hans klasskamrater. En i hans klass hade i förtid fått veta att hon klarade tentan o därmed tog hon examen. Sånt är alltid kul!

Även för de i min klass håller det på att hända mycket nu. T ex så tog Jens examen nu i veckan också. Lina blev mamma i helgen o senare i sommar blir Emelie mamma. Johan blir pappa vilken dag som helst nu om det inte redan kommit en liten? Ja.. sen vet jag inte så mycket mer, men det är ju typ en femtedel av klassen iaf. Inte för att de riktigt är min klass. De flesta splittas ju i nu o jag tror inte jag kommer läsa med en enda av dem i höst :(

Idag ska det va molnigt o varmt. Tycker det lika gärna kan va sol om det ska vara varmt men det blir ju inte alltid som man vill ;) Imorn ska det vara sol iaf. Idag ska vi nog ha lite pysseldag här hemma också ska vi ta en riktigt lång promenad där vi troligtvis tar med oss lite fika! Ska ta lite kort också. Förhoppningsvis kommer solen fram innan vi ska på promenad för vi tänkte gå där jag brukar springa o jag skulle gärna vilja visa upp hur det ser ut längs vägen. Många gånger är det just den vackra omgivningen som ger mig nya krafter, t ex när solen speglas mot sjön eller när barnen skrattar o leker i parken.

Idag blir det nog ingen träning, fast jag vill verkligen så kanske klämmer in ett pass ändå. Den här veckan går så jäkla bra, men risken är ju att man blir sjuk om man håller på för mycket. Men kanske en kort löpning idag bara, typ 4-5 km.. Sen blir det milen imorn o sen blir det nog vila resten av helgen.

Annars ser helgen ut typ såhär:

Fredag: Milen, sen lite osäkert. Sol & bad är planen för dagen, årets premiärdopp står på listan! Sen kanske lite grillning o lite fotboll. Fotboll blir det iaf.

Lördag: Jobb 8-17, grillning och uteservering.

Söndag: Jobb 11.45-19. Sedan Big Brother final!

Måndag: Förhoppningsvis är det fint väder så man kanske kan ha lite picknick o umgås.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: