veroniicakarlssons

Sommarvecka!

Kategori: Allmänt

Äntligen är sommaren här! Igår hade vi varmaste dagen hittills o det passade ju bra när det var nationaldagen. Vi spenderade dagen på Gammlia med Leyla & Melissa. Anna o heela hennes familj kom också dit ;) Var en väldigt trevlig dag. På eftermiddagen kom Fredrik dit också och så småningom åkte Fredrik o Micke o handlade o jag o Leyla gick hem. När vi kom hem grillade vi o gjorde klyftpotatis o sen blev det jordgubbar o glass. När Fredrik, Leyla o Melissa åkte hem så däckade jag o Aston i typ 1½ timme. Sen tog vi en promenad innan jag totalt KROSSADE Micke på Backgammon!

Ja, ny vecka är det ju också. Så här ser veckans resultat ut:
Veckans viktnedgång: -1,1 kg.
Total viktnedgång: 12,7 kg
Kvar till målvikt: 0,3 kg

Äntligen en riktigt bra vecka igen. Jag tränade dock järnet förra veckan så det skulle verkligen gå bra, men det gick ändå bättre än jag trodde. Tyvärr hade jag ju satt måldatum till i söndags, men det gör inte så mycket. Nytt måldatum är fredag och det ska ju gå eftersom det nu bara är 0,3 kg kvar! Men det blir en till hård träningsvecka nu! Den börjar med ett rygg/mage/biceps-pass nu och sen blir det brännboll ikväll. Sen får vi se hur resten av veckan ser ut. Har inte riktigt bestämt, vill inte lägga in ett långt löppass innan jag ser hur mycket träningsvärk brännbollsmatchen genererar, brukar ju bli en del träningsvärk.

Dagen ska spenderas med lilla Saga! Ska ta med mig Micke o Aston dit o vara barnvakt i eftermiddag! Vi busade lite igår för att hon skulle varal ite van vid mig idag o då bet hon mig i fingret, så jäkla busig. Hon ville äta gräs hela tiden o när jag sa nej så skrattade hon gott. Sen lyckades hon ändå få in lite gräs i munnen o när jag skulle ta bort det så bet hon mig. Sen skrattade hon gott igen ;)

Ikväll är det personalaktivitet, därav brännbollen. Det serveras även middag och lite alkohol. Blir nog en trevlig kväll!

Nu ska jag byta om så jag e redo att gå o möta Micke på IKSU om en halvtimme.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: