veroniicakarlssons

Tisdag

Kategori: Allmänt

Nu är det dags att börja hålla koll på dagarn igen för nu är sommarlovet slut. Tycker vädret har skött sig väldigt bra i år, det var väldigt fint väder när jahade sommarlov men nu när det är jobb som gäller så har det blivit svalare. Deta ger mig goda förhoppningar för midsommar och den efterföljande semestern :) Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills jag, Ami o Sandra flyger till London för några dagars tjej-get-a-way! Det betyder att det börjar bli dags för mig att ta mig i kragen o hämta mitt pass som ligger hos polisen o väntar! Men jag tänkte ha en produktiv dag på fredag då jag ska lämna blod för första gången. Då t'nkte jag att jag kan passa på att åka till polisen efteråt.
Igår skulle jag ju jobba 16-20, det blev ändrat till 19-23 och till slut kom jag från jobbet vid 24. Det var ganska bra för nu har jag nog ändå lyckats ställa om dygnet lite. Vaknade 11.40 idag o jag jobbar till 04.30 inatt så det blir ju iaf ett lagom antal vakna timmar typ.
Börjar jobba kl 19 o innan dess har jag tänkt o ta Aston på en cykeltur nu när det är ganska behagligt väder för honom. O sen har jag tänkt träna lite själv också. Bröst, axlar o triceps står på agendan! Men jag får nog vänta lite med cykelturen för Aston snarkar högt i soffan o det rycker i alla tassar så han vill nog inte bli väckt än ;)
Igår nådde jag ju målvikt o det känns jäkligt kul, men samtidigt lite tomt.. Nu har jag lixom ingenting att sträva efter längre. Eller, jo, jag har ju halvmaran men det känns inte riktigt som samma sak. Sen känns det lite läskigt också, jag har ju legat på minus kcalorimäsigt så länge att det känns lite svårt att börja äta mer. Framför allt eftersom det var så svårt att gå ner det sista o nu ska jag plötsligt äta mer o ändå inte gå upp i vikt? Ja, jag ska testa iaf ;) Åt två frallor med ost imorse istället för en fralla o jag blev proppmätt :P O inatt när jag kom hem från jobbet hade jag så många kcalorier kvar att äta så jag unnade mig lite glass med banan o sirap, hur gott som helst var det!

Kommentarer

  • paula i pörtet säger:

    Grattis tjejen, bra jobbat! Jag har gått ner drygt fyra kilo, men är rätt trött på havregrynsgröt...

    Kram

    2011-06-14 | 16:42:10
    Bloggadress: http://paulaz.se
  • paula i pörtet säger:

    Hoho, nu var det väl längesen du skrev...

    2011-06-20 | 20:19:42
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: