veroniicakarlssons

Dagen som den blev

Kategori: Allmänt

Planer blir ju aldrig som man tänkt tänkt sig, eller? Jo, den här dagen blev nog nästan exakt som jag tänkt mig. Aston var lite för söt imorse så jag kom iväg till IKSU lite senare än tänkt för jag va tvungen o mysa med honom. Sen så kom jag på att det var onsdag o att det är vår gå-med-väskan-dag så det blev en 30 min promenad med väskan istället för en entimmespromenad o träna gå fint men det var bara bra för jag var stendöd efter 8 km på löpbandet så jag ville helst bara sova i badet och då fick jag ju tid till det också.

Åkte ner på stan o fick med mig Micke. Vi gick i affärer tills de stängde o jag köpte en jättefin klänning till Sundsvall på H&M, jag älskar H&M, de har så mycket snyggt o sen spelar det ingen roll om man har tröttnat efter ett halvår för det e så bra priser att man kan uppdatera ofta!


Ny fin klänning, kostade 399 kr. Perfekt!

Nu har vi ätit våfflor till middag, Micke har tjatat länge och vi var hungriga o behövde något snabbt för klockan var mycket när vi kom hem. Nu står en Makaronipudding i ugnen också för det var tänkt att vi skulle äta den till middag och korven hade legat i kylen några dagar så den var dags att tillaga!

Nu funderar jag på att ta en promenad med Aston. Jag är död i benen men Micke har så mycket i skolan så han hinner inte med sin promenad, så jag tänkte att jag skulle va snäll och ta den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: