veroniicakarlssons

Dålig vana

Kategori: Allmänt

Börjar bli en dålig vana det här med att blogga på föreläsningarna, kanske var en dålig idé det här med datorn.. Men det går ju så sakta fram.. jag är så skoltrött. Jag är så trött på den här kursen som är alldelles för lätt.. Men jag är bara trött på den när den tvingar mig att vara i skolan 2-4 timmar i veckan :P Annrs är jag ganska nöjd med att vara ledig typ jämt.

Jobbade igårkväll, första frågan när jag kom dit var: kan du stanna längre idag? Jag stannade tills jag hade moppat färdigt matsalen, sen tyckte jag att de låt tillräckligt bra till så jag kunde gå så jag hann med min buss.

Vid busshållplatsen hemma möttes jag av älskling som öntligen kommit hem igen!

Idag är det som sagt föreläsning, sen är et grupparbete. Sen får vi se vart dagen tar oss.. Det är fint väder ute så en promenad med Basse blir det. Sen måste vi träna lite mer inför kursen imorn. Kanske går o tränar ett pass själv också. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer

  • LINNET säger:

    hahaha, låt mig gissa....ROMAN ANIZIMO (eller hur nu efternanmet stavas) ;)

    2011-03-09 | 17:34:21
    Bloggadress: http://liinneaberglundd.blogg.se/
  • linnet säger:

    haha, den mannen glömmer jag inte i första taget :P

    2011-03-10 | 17:30:05

Kommentera inlägget här: