veroniicakarlssons

Fullt hus

Kategori: Allmänt

Ja, n har vi haft fullt hus här i några dagar. Mysigt att ha Melissa här :) Kul med Fredrik o Leyla också såklart! Aston är ständigt trött stackarn. Han är ju van att sova till efter 11 på morgnarna och sen slockna i soffan runt kl 20 på kvällen. Nu sätter livet igång vid kl 7-8 på morgonen och sen är det full fart, men han trivs tror jag, får ju massa uppmärksamhet av Melissa hela tiden och massa extra barnmat :P

Sen stockholmarna kom hit har vi umgåtts en hel del. Första kvällen var dock Fredrik ute med sina polare o Leyla slocknade när hon nattade Melissa. I söndags var Micke tvngen att plugga. Vi andra var på stan o på strömpilen o lunchade o handlade mat. Sen lagade vi trerättersmiddag på kvällen, lyx! Rostad paprikasoppa till förrätt, kyckling med vitlök, citron och timjan till varmrätt och creme brulee till efterrätt! Inget fel på den måltiden (förutom att soppan inte smakade något :P)

Igår var Fredriks första arbetsdag på nya jobbet. Vi åkte ner på stan o lunchade o sen stack han till jobbet. Då gick jag, Leyla o Melissa o hämtade häften med tapeter som de ska välja till lägenheten och sen handlade vi o åkte hem. Väl hemma gick jag ut en timme med Aston innan vi satte igång med maten - tacos. Sen var jag tvungen att åka till jobbet och jobba skiten ur mig ;P

Idag måste jag plugga lite tyvärr. Men annars blir det nog mest en social dag idag också. Ska bli intressant att se vad Fredrik tycker efter sin första riktiga dag på jobbet. Ikväll blir det kanske en film. Vi får se vart dagen tar oss helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: