veroniicakarlssons

Livet

Kategori: Allmänt

Livet är precis som det ska vara just nu! Jag gillart ;) Leyla o Mleissa har precis varit här, Melissa är så go men hon är ganska bestämd, tvingar mig o Leyla att leka björnen sover, pekar bestämt att vi ska sova med huvudet på bordet o sen går hon o lägger sig på golvet. Sen ett bestämt "mamma" när Leyla ska börja sjunga. Om o om igen! Aston blir trött av bara tanken men han älskar henne. Hon får alltid en puss när hon kommer o hon vill ha mer o sen tar han hennes Pippi men det gör inte så mycket när det är han som gör det. Sen har de lite dragkamp o sen sover han o då får han en puss eller några pussar.

Melissa har börjat göra som Aston, hon tar leksakerna i munnen o drar, så söt. Idag satt hon på golvet en stund o pratade med honom, sen gick hon till hans godisburk o hämtade några godisar han kunde få. När vi sa att det var slut blev de lika besvikna båda två!

Jag o Leyla drack kaffe o åt bulle. Aston fick också bulle. Melissa åt majskrokar, Aston fick också majskrokar. Han kommer bli tjock, tur vi tar långpromenader varje dag.

Innan Leyla o Melissa kom så var vi o träffade en ny hundvakt. Hon verkade trevlig. Jag vet inte hur en person ska vara för att vi inte ska tycka att det verkar vara en bra person, men hon verkade ha ett hundintresse och hon tyckte om långa promenader. Sen har hon mycket ledig tid så hon kan ofta ställa upp. Det är väl typ e kraven vi har, han är ju inte så svår liksom. Han älskar ju alla. Kanske skulle va bra om han inte älskade alla, då skulle man få kämpa lite med att hitta någon som han tydde sig lite till, nu ger vi ju honom till vem som helst. Men hon verkade bra tycker jag. Så där ska han va i helgen, han kommer stormtrivas. Hon bor med sin sambo o hans lillebror så det finns många att mysa o busa med - perfekt!

Vi lämnade Aston hos henne ett tag o sen gick jag o tränade. Efter lunch kom Leyla o Melissa o någon timme efter det kom Aston. Nu har Leyla o Melissa just åkt hem o Aston slocknade i soffan. Jag väntar på svar från Micke om han vill att vi ska gå ner till Fredrik, Leyla o Melissa ikväll o käka o kolla på hockeyn annars har jag inte så mycket planerat. På tal om hockeyn, förstår ni vad som håller på att hända? AIK håller på att slå ut de svenska mästarna!! Det e hur stort som helst! Grymt kul!

Imorn blir också en lugn dag. Lite träning bara tror jag o en promenad med Aston o väskan. Jag kände mig ganska sliten efter helgen men nu är jag pigg igen. Och guud vad jag längtar till nästa helg och Sundsvall, kommer bli grymt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: