veroniicakarlssons

Ny kurs

Kategori: Allmänt

Idag började nya krsen och det känns bra faktiskt. Eller, det beror väl på vad man menar med bra, tänkte skippa morgondagen för att den verkar ganska värdelös men nu har vi iaf skola som man kan välja att skippa till skillnad från att inte alls ha skola :P Om en vecka börjar praktiken och jag känner mig faktiskt riktigt peppad!

Idag har vi haft kursintroduktion och föreläsning om forskningsmetoder. Gud vad jag är trött på föreläsningar om forskningsmetoder!!! Men men, föreläsningen höll bara på i typ 75 min så jag överlevde  - men det var knappt för vi hade ingen rast ;P Jag har en gruppträff också innan jag får gå hem för dagen men den verkar inte så krävande så jag ska nog överleva den också. Sen ska vi åka o handla på maxi och sen var tanken att vi ksulle träna, men jag känner mig så jäkla sliten efter helgen så jag skippar det och knaprar halstabletter istället så får vi hoppas att allt känns bättre imorn!

I helgen har mamma varit här. Det var mysigt! Hon var snäll och hjälpte mig att lägga upp våra gardiner så nu är vårt vardagsrum riktigt fint med nya soffor, nya kuddar, ny hundsäng och nya gardiner! Najs!! Ska fota sen och lägga upp så ni får se hur fint det är :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: