veroniicakarlssons

Samla kraft

Kategori: Allmänt

Jag sitter o samlar kraft för att orka gå ut med Aston. Han ligger också o samlar kraft för han sover, men husse påstår att han behöver en långpromenad idag fast vi ska på kurs. Det e ganska fint väder ute också, men det blåser.. Men jag ska bara dricka kaffe, borsta tänderna och byta om sen ska vi gå en sväng. Vi kanske möter upp husse på skolan o tar med honom hem!

Jag tror vi ska ha Melissa en stund idag så Leyla o Fredrik hinner fixa lite hemma hos dem. De ska nämligen få flytta hem idag, skönt för dem! Skönt för oss också, men det har varit roligt att ha dem här :) Melissa e så jäkla söt. Idag har vi tittat på kort på farmor och sen hjälpte hon mig att städa lite. Sötunge! Nu öter hon lunch, då vaknade Aston, han tycker om när Melissa äter, det betyder att han får mat :)

Melissa o Aston är bästisar, de älskar varandra. Melissa ropar på honom o pussar honom och han bara njuter av all uppmärksamhet tills han blir trött o vill sova :)

Ikväll blir alltså första kurstillfället, kommer bli fantastiskt roligt. Ska bli kul att se hur Aston har utvecklats sen valpkursen, om han kan koncentrera sig bättre nu eller om han kommer fnatta igen. Hur som helst så kommer vi ha mer tålamod den här gången eftersom vi har en helt annorlunda relation nu.

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe o sen ska jag gå ut med vovven!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: