veroniicakarlssons

Skoltrött + veckan

Kategori: Allmänt

Jag är så jäkla trött på skolan just nu. Var inte alls motiverad att gå upp imorse, var skittrött, var vääldigt nära att stanna hemma och sova vidare, men men, ansvarsfull som jag är gick jag upp. Efter en tallrik gröt o en promenad med Aston sitter jag nu här än en gång.. På en föreläsning om utbildning, arbete och medborgarskap. Boken är ganska intressant men förläsningen än så länge är inte lika spännande.. Är inne på min andra kopp kaffe så jag ska nog överleva iaf.

Shit vad jag var trött igår. Hade kunnat somna ståendes. Det håller i sig lite idag också, har lite huvudvärk, men det går nog över om ett par timmar när jag vaknat på riktigt.

Efter föreläsningen är det grupparbete och sedan ska jag lämna av Aston hos Leyla så han får busa med trollet (Melissa) medan jag jobbar. Melissa e så jäkla söt, det ord hon säger mest är "mer" och det säger hon med en lite gnällig röst varje gång man gjort något. Det spelar ingen roll om hon inte ens tyckte det man gjorde var kul, typ om man retar henne så så fort man slutar så säger hon "meer". Haha, så jäkla söt. Värst är det när Aston gör något, t ex viftar på svansen. Så fort han slutar så säger hon "meer" och sen blir hon sur när han inte fortsätter. Vi försöker förklara att vi inte kan tvinga honom men hon blir lite sur ändå, det brukar dock gå över snabbt ;)

Imorn ska jag ha soovmorgon! Så jäkla skönt. Shit vad jag ska sova. Sen ska jag äta en semla från Fina Konditori!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veckan:

Måndag: Föreläsning, grupparbete, jobb
Tisdag: Jogg, långis med Aston, plugg, SEMLA! (Kanske tänker Anna baka en åt mig?), Älskling kommer hem från Sthlm!
Onsdag: Föreläsning, grupparbete, promenad med Aston och väskan
Torsdag: Plugg, helkroppspass på gymet, långis med Aston, allmänlydnadskurs
Fredag: Promenad med Aston och väskan, plugg, jobb
Lördag: Jogg (förhoppningsvis ute med Aston), jobb
Söndag: Vilodag :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hihi lilla söt-Melissa! Aston får jobba hårt hör jag... ;-)



    Ja jag köpte faktiskt hem jäst igår så väldigt snart blir det, funderade på att göra mini-semlor, då kan man ju ta två och två är väl alltid bättre än en?!? :-D

    2011-03-07 | 11:10:49
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: