veroniicakarlssons

Trött

Kategori: Allmänt

Jag tror inte jag riktigt har återhämtat mig efter helgen men det är nära nu :P Skulle hem igår efter jobbet men jag glömde min plånbok hemma när jag gick ner på stan med Aston så jag sov hos Fredrik o Leyla istället eftersom busskortet är i plånkan och jag inte kände för att gå hem vid 22.30. Men eftersom jag skulle ha haft sovmorgon idag för att återhämta mig så har jag ännu inte återhämtat mig, man har inte sovmorgon med Melissa i samma hus ;)

Jag vaknade vid 7.20 och sen åt jag frukost innan jag o Aston gick hem. Väl hemma lyckades jag städa toan och läsa typ 5 sidor innan jag slocknade i soffan. Nu har jag sovit i två timmar och ätit lunch. Om en stund ska jag rasta Aston o sen ska jag damma o dammsuga. Förhoppningsvis hinner jag läsa lite sen innan jag ska iväg o träna.

Ikväll blir det jobb i typ 3 timmar och sen ska jag hem o då är älskling hemma igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: