veroniicakarlssons

Utvilad efter helgen?

Kategori: Allmänt

Är det inte meningen att man ska vara utvilad efter en helg så man kan möta veckans nya utmaningar med energi? Nä, tydligen inte. Har vart en superstressig helg på jobbet med mer försäljning än planerat.. Vi har med andra ord fått jobbat arslet av oss. Plussa på ungefär 4-5 timmars sömn per natt och ni har min helg.

Jag är med andra ord stendöd. Men men, söndagen är här och det betyder allt som oftast plugg så jag har gjort en inlämningsuppgift som ska vara inne imorn och sen såg jag att jag även hade tre kapital i en bok att läsa till imorn så jag tänkte sätta igång med det nu!

När jag läst några sidor ska jag röra mig mot stan för middag hos Fredrik, Leyla o Melissa där jag även spenderat de timmar den här helgen då jag inte jobbat. Därav de få timmarna med sömn eftersom Melissa är morgonpigg och jag har jobbat till 03.45.. Men lika glad är jag för det ;)

Nä, nu ska jag läsa så jag o Aston kan röra på oss snart. Han saknar ju bustrollet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: