veroniicakarlssons

Vårblask

Kategori: Allmänt

Nu är det vår! Äntligen. Men den är lite tidig i år, men det är vår. Kanske lite svårt att förstå, det är det för mig iaf, men det är vår nu! Ja, jag förstår att jag ropar ut segern i förskott och att jag kommer bli besviken sen när nästa köldknäpp kommer och det snöar igen, men så blir det en gång varje år. Nu är iaf den här förvåren här som är så härlig!

Tisdag: +1
Onsdag: +5
Torsdag: +3
Fredag: +4

Härligt!!

Sol ska det vara också. Jag önskar att jag hade linser så jag kunde ha solglasögon, det ser lite dumt ut med solglasögon på vanliga glasögon, och helt ärligt är jag halvblind utan så det går inte.. Min sista lins gick sönder igår I MITT ÖGA! Helt sjukt. Leyla fick hjälpa mig att hitta delarna så jag kunde plocka ut dem.. SJUKT! Jag har beställt nya iaf och förhoppningsvis kommer de den här veckan. När jag har betalt för dem så har jag behövt lägga så mycket pengar på sådana "praktiska" saker så mycket den här månaden att jag redan börjar bli pank. Tur att det bara är 24 dagar kvar till lön.. ;P

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veckan:
Måndag: Styrketräning, en timmes promenad med Aston, mys med familjen, jobb

Tisdag: Mys med familjen, plugg, en timmes promenad med Aston

Onsdag: Seminarium, plugg styrketräning + jogg, 30 min promenad med Aston och väskan, familjen kanske flyttar till sin egen lägenhet

Torsdag: Plugg, 70-80 min promenad med Aston, allmänlydnadskurs (den här gången kommer det inte vara för kallt så nu kommer den bli av), familjen flyttar hem till sig om de inte redan gjort det

Fredag: Micke åker till Sthlm, jogg, vara med Aston, jobba 19-03.45

Lördag: Vara hemma hos Stockholmarna (aka familjen) tills jag börjar jobba igen 19-03.45

Söndag: Sova!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: