veroniicakarlssons

2 veckor kvar?

Kategori: Allmänt

Än så länge går målen jag satte upp förra veckan bra. Om det är så att jag klarar av det målet så har jag nått min målvikt om två veckor! Just nu ser det ut såhär:

Viktminskning: 10.9 kg
Kvar till målvikt: 2.1 kg

Bra va?! Ja, det känns väldigt bra just nu!


Har ingen aning om hur jag ska lägga upp träningen den här veckan. Är så trött idag efter jobbet i helgen att jag inte ens orkar tänka på träning, men ska väl iaf försöka ta mig ut snart o gå en promenad med Aston i 1½-2 timmar. Egentligen skulle jag ut o springa 1.3 mil idag men jag orkar verkligen inte det. Har känningar i halsen och lite huvudvärk också så en långpromenad känns bättre!

Resten av veckan kommer förhoppningsvis se ut såhär:
Tisdag: Springa 1.3 mil
Onsdag: Promenad
Torsdag: Springa 1.3 mil
Fredag: Vila
Lördag: Styrketräning
Söndag: Springa 4 km eller ett spinningpass

Annars bjuder veckan på en hel del plugg och lite jobb. Men nu ska jag nog ta den där promenaden, annars kanske jag fastnar i soffan hela kvällen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: