veroniicakarlssons

Besvikelse

Kategori: Allmänt

Invägning imorse... inte kul! Skrev ju igår att jag skulle bli besviken om det blev mindre än 0,7 kg. Det blev betydligt mindre än 0,7 kg. Det blev 0 kg. 0!!! Hur sjukt är inte det? Ska jag berätta vad jag har gjort i veckan??
I måndags eller tisdags körde jag dubbelpass, alltså att jag först sprang 1,3 mil och sedan körde ett gympass. Sedan i onsdags så jobbade jag till kl 19, sen cyklade jag hem o åt middag. Efter det var jag sjukt trött men jag tvingade mig själv o gå ut med Aston så vi var ute i typ 1h o 45 min.

Sen tog jag det förvisso lugnt resten av veckan men jag har fortfarande tagit promenader och inte ätit för mycket godsaker.. Ändå hände det ingenting på vågen. Helt sjukt!!

Men jag tänker lite på Biggest Loser, de har alltid nån vecka när det nästan inte händer någonting fast de tycker att de jobbar på bra. Så jag hade väl en sån vecka. Men det ställer ju högra krav på den här veckan.. Och den har inte direkt börjat bra. Planen var att vi skulle gå 5 km idag ett litet gäng tjejer som jag har fått äran att börja umgås med ;) Detä r en stick-grupp. Jag stickar ju inte, men jag har pysslat färdigt med mina fotoalbum, nu har jag dock inga fler foton att fixa med så snart måste jag väl lära mig att sticka för att få vara med ;) Men iaf, så blev det ingen promenad för det har regnat så det skulle bara bli lerigt, men imorn ska iaf jag o Anna gå o sen får vi se om någon mer följer med!

Veckan ser iaf ut såhär:
Måndag: Kort promenad
Tisdag: En vanlig promenad och en långpromenad
Onsdag: Promenad
Torsdag: Springa 10 km (blodomloppet)
Fredag: Gymma
Lördag: Promenad
Söndag: Gymma

Blir en ganska lugn vecka, är ju blodomloppet på torsdag o då vill jag vara utvilad. Sen jobbar jag mördarpass i helgen så ja, det blir om det blir!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: