veroniicakarlssons

Blodomloppet och helg

Kategori: Allmänt

Igår var det blodomloppet, satan vad kul det var! Sitter i valet o kvalet nu om jag ska anmäla mig till vårruset som är om två veckor. Sista anmälningsdag idag.. Jag tror jag ska anmäla mig! Igår iaf, vi kom dit o hann ta det lugnt en stund. När vi sedan gick till starten så hamnade vi nästan sist, det var lite synd för annars hade man ju kunnat få en bättre tid, gick verkligen inte att ta sig någonstans i början. Första kilometern tog 8 min och resterande kilometrar tog ungefär 6 min.. Jag kom i mål på 62 min o det är väl helt okej men jag hade velat komma under 60 min. Så nu kanske jag satsar på vårruset istället och att klara den på typ 25 min..

Efter loppet så stannade vi o snackade lite, jag blev intervjuad av tidningen så idag var jag med i VästerbottensKuriren. 9000 deltagare var det så det var en riktig folkfest! Sen hämtade vi ut våran picknick-kasse o drog hem till två kompisar o hade picknick hela gänget, vi var typ 10 pers lite drygt. Riktigt trevligt. Sen när vi kom hem var vi stendöda.

Idag har jag haft skola sen har jag mest latat mig. Käkade god lunch, sen sov jag. Efter det blev det en långsam promenad med Aston och sen gymmet. Nu ska jag gå o duscha o sen börja röra mig ner mot stan för att spendera kvällen med Leyla o Melissa o förhoppningsvis se en glimt av Fredrik mellan hans jobbskift!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: