veroniicakarlssons

Det här med sommarlov..

Kategori: Allmänt

..jag gillart!

Idag har jag varit produktiv och lat på samma gång. Sprang 1,3 mil och var helt slut efter. Men orkade ändå åka ner på stan o gå på bio. En bio man ändå hade kunnat vara utan, men vad gör det? Det är ju sommarlov. Jag o Micke gick hem och det var precis så en sommarkväll ska vara!

Imorn ska jag baka bröd för det gjorde jag inte idag. Soppa med nybakat bröd till lunch blir det! Sen ska jag träna någongång också. Får se om jag får med mig Micke eller Fredrik eller om de är för slitna. Annars ska jag mest ta det lugnt o fortsätta njuta av mitt sommarlov.

Jag spär på det lite för Micke har inte fått sommarlov än o Fredrik tycker inte man kan ha sommarlov när man är 23 år. Men det kan man - jag har ju det!

Natti :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: